KapowCasino og Ansvarligt Spil
Hos KapowCasino går vi forrest, når der skal informeres om ansvarligt spil. Vi går meget op i, at det skal være sjovt og spændende at spille hos os. Vi anbefaler at du læser nedenstående informationer omkring ansvarlighed igennem, inden du opretter en spilkonto, så du har et godt overblik over hvilke muligheder du har, hvis du skulle få brug for hjælp.
Mindreårige (+18)
For at kunne spille hos KapowCasino.dk skal du være myndig og dermed fyldt 18 år. Mindreårige accepteres ikke under nogen omstændigheder. KapowCasino.dk verificerer CPR-numre hos CPR registreret og bruger digital signatur til alle registrerings- og log ind forsøg. Såfremt du er under 18 år gammel, vil det ikke være muligt for dig at oprette en spilkonto. Hvis du har mistanke om, at en mindreårig spiller hos os, bedes du venligst tage kontakt til vores kundeservice på support@kapowcasino.dk, så vi kan undersøge sagen nærmere.
Spilkonto
Det er kun muligt at oprette én spilkonto pr. CPR-nummer hos KapowCasino.dk. Dette gælder også, selvom du har lukket din spilkonto midlertidigt, permanent eller sat den på pause. Det er ikke muligt at oprette en spilkonto hos KapowCasino.dk, uden brugen af et gyldigt CPR-nummer.
Sikkerhed
Din online sikkerhed er meget vigtig for os. Du kan være forsikret om, at vi overholder alle foranstaltninger og gennemfører det bedste indenfor online sikkerhed. Vi leverer det samme sikkerhedsniveau, når der bliver overført midler, som finansielle institutioner gør. Alle informationer sendt til og fra KapowCasino.dk er krypteret med 256-bit Secure Socket Layer (SSL) teknologi. SSL certifikatet som vi benytter er udstedt og verificeret af GeoTrust. Det betyder at alle informationer som går igennem KapowCasino.dk, ikke kan blive afluret af tredjepart.
Transaktioner
Hos KapowCasino.dk kan du under 'Min Konto' - 'Transaktioner', finde en detaljeret oversigt over alle finansielle og spilhistoriske transaktioner foretaget på din spilkonto. De er fordelt under overskrifterne Overførsler, Udbetalinger og Spilhistorik. Det er vigtigt at holde øje med transaktionsaktiviteten på din spilkonto. Hvis du mener, at din spilkonto er blevet misbrugt af tredjeperson, skal du straks kontakte vores Kundeservice på support@kapowcasino.dk og vi vil undersøge sagen nærmere hurtigst muligt. Du bedes i en sådan henvendelse give en detaljeret beskrivelse og medsende skærmbilleder af den aktivitet du ikke mener, du selv har foretaget på din spilkonto.
Begrænsninger
Hos KapowCasino.dk skal du med din kontooprettelse, fastsætte en begrænsning for overførsler, som matcher det forbrug du ønsker at spille for pr. dag, uge eller måned. Begrænsninger for overførsler er et effektiv og værdifuldt værktøj, der er med til at forsikre, at du kan styre dit forbrug. Når du har fastsat din begræsning, træder den i kraft med det samme for den valgte periode.
Eksempel: Hvis du har fastsat en begrænsning på 1.500 kr. dagligt, og først overfører 750 kr. og derefter yderligere 500 kr., vil din resterende daglige grænse være på 250 kr. Så snart 24 timer er gået vil din begrænsning blive nulstillet og du vil igen kunne overføre op til 1.500 kr.
Herefter har du under 'Min Konto' - 'Overførselsgrænse' muligheden for, at sænke eller forhøje din begrænsning. Dog anbefaler vi at du tænker dig godt om, uanset om du ønsker at sænke eller forhøje din begrænsning, før du fastsætter en ny begrænsning. Når du forhøjer din begrænsning, går der 24 timer før den træder i kraft. Ønsker du derimod at sænke din begrænsning til et lavere beløb, træder din nye lavere begrænsning i kraft med det samme.
Hvis du ønsker at fjerne en begrænsning for din valgte periode, for at sætte en ny begrænsning for en anden periode, vil der gå 24 timer før den træder i kraft. Det er ikke muligt at fjerne en begrænsning, uden at have en anden begrænsningsperiode aktiveret.
Konto på pause
Hvis begrænsningerne du har fastsat på din spilkonto for overførsler, ikke har den ønskede effekt og kontrol, anbefaler vi at du sætter din spilaktivitet og konto på pause. Under 'Min Konto' - 'Begrænsninger' tilbyder vi forskellige værktøjer, til at hjælpe dig med at sætte din konto på pause:
- 24 timer cool-off
- 30 dages midlertidig udelukkelse
- Permanent udelukkelse
Hvis en 24 timers cool-off periode eller midlertidig selvudelukkelse på 30 dage ikke passer dine behov, kan du selv vælge længden på din selvudelukkelse, denne skal være på minimum 30 dage. Her skal du kontakte vores Kundeservice via e-mail på support@kapowcasino.dk eller live chat med den specifikke dato for, hvornår du ønsker at genåbne din spilkonto.
Hvis du har aktiveret en cool-off periode eller midlertidig udelukkelse hos KapowCasino.dk, er det ikke muligt at genåbne din spilkonto under den valgte periode. Når en spilkonto er lukket, er det kun muligt at logge ind og foretage en udbetaling af evt. indestående saldo. Det er ikke muligt at spille eller foretage overførsler, før cool-off eller udelukkelsesperioden er overstået.
ROFUS
Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere (ROFUS), er et register over alle spillere i Danmark, der ønsker at udelukke sig midlertidigt eller endeligt fra, at kunne spille online spil i Danmark. Registret er placeret hos Spillemyndigheden, der har ansvaret for at føre registret. Hvis du som spiller ønsker at lade dig registrere i ROFUS, skal det gøres via Rofus.nu. Ved brug af ROFUS skal du give udtrykkeligt samtykke til optagelsen i registret og bekræfte med digital signatur. Hvis du er blevet optaget i registret for selvudelukkede personer som endeligt udelukket, kan du tidligst et år efter optagelsen i registret, anmode Spillemyndigheden om at blive slettet fra registret.